3.Նախադասությունների մեջ գտեք բառագործածության սխալները:
Այդ առավոտ սուրհանդակները ավետեցին վաղուց սպասված հաղթանակի լուրը:
Այդ երկուսը դեռ առավոտից էին վիճվում:
Նա քայլելուց ընկավ:
Քո համար նա պատրաստ է ամեն ինչի:
4.Ո՞ր բառը մյուսների հետ ընդհանուր արմատ չունի:
Սկեսրայր
Քաջայր
Քարայր
Ազնվայր
Այրուձի
5.Տրված բառերում գտնել հնչյունափոխված արմատները:
Գետնաքարշ-գետին գիտնական-գետ հնձվոր-հունձ խուսափել-խույս քննարկել-քնին լսափող-լիս նստարան-նիստ լրջախոհ-լուրջ ուղեկից-ուղի շրջադարձ-շուրջ կավճոտ, սուզանավ, չվացուցակ-չու իշայծյամ,-էշ պտուտակ-պտույտ
խեցգետին մարգագետին լեզվագետ աշխարագետ բնագետ խոտհունձ մարդախույս խորաքնին ասուլիս արևանիստ անլուրջ աչալուրջ մայրուղի գետնուղի բքասույզ ջրասույզ օդաչու գլխապտույտ
6. Շարքի բառերում ընդգծել նախածանցներն ու վերջածանցները:
Տհաճ, խանդոտ, մայիսյան, վարք, փորձանք, հաճելի, զսպանակ, բանվոր, պարագլուխ, մականուն, թվական, բուրավետ, մեղք, վայրենի,փոխարքա, հոգյակ, ծնունդ, հավելված, ներամփոփ, ելույթ, գերադաս:
Տ-տհաս տգեղ տգետ
ոտ-կրակոտ բրդոտ
յան-մայիսյան ապրիլյան
ք-գիրք ձեռք
անք- հրճվանք բամբասանք
ելի-սիրելի հարգելի
անակ-ցուցանակ փականակ
վոր-հնձվոր կալվոր
ական-մանկական բանվորական
ենի-նռնենի մայրենի
յակ-շաբատորյակ
պար-պարանիստ
մակ-մակերես մակբայ
ներ-ներարկել ներգրավել
փոխ-փոխհարաբերություն
ունդ-սնունդ մկունդ
ված-հոդված դիպված
ույթ-համույթ ասույթ
ավետ-ծախկավետ հոտավետ
գեր-գերակայել գերհոգնած